söndag, december 16, 2007

Helg

Idag har jag varit på teater. Det är min son som är med i en barnteater, där han hade en av de två vuxna rollerna. Det var väldigt bra och barnen var superduktiga. Det är Sesam-teatern i Jordbro. En av många projekt för att få ut kulturen i förorterna. Det roliga var även att det kom jättemånga till föreställningen och tittade. Väldigt roligt för barnen som jobbat hela terminen med att öva.
Igår hade jag kurs i butiken. Superkul! Full kurs med 10 kreativa själar. Det hade innan varit önskemål om lussebulle och glögg till fikat, så det var lite julkänsla i butiken måste jag säga. Det knåpades ihop många julklappar! Jag var väldigt trött efter kursen eftersom jag varit i butiken sedan morgonen, så jag åkte hem och lämnade allt för att städa senare... Men det blir nog inte idag, känner mig fortfarande lite trött, så det blir nog imorgon kväll. Butiken är ju öppen på tisdag kväll igen. Ha en skön söndagskväll!

Inga kommentarer: