onsdag, december 19, 2007

Snart jul


Så börjar det närma sig med stormsteg. Själv har jag många julklappar kvar att köpa...
Idag var jag och såg sonen spela ettornas julshow på Scengymnasiet. De var superduktiga. Så otroligt häftigt att se. Det är både musik, sång, dans och teaterelever som gjort en egen julshow tillsammans. Riktigt bra gjort. De har själva skrivit sina sketcher också. Ser fram emot flera föreställningar de närmsta åren.
Imorgon har vi julfest på jobbet. Ska bli kul. Har faktiskt tagit ledigt på fredag... Middag, dans och kanske något glas vin och sen kommunalt hem.... Jobbet ligger ju norr om stan och jag bor ju söder om stan. Då blir det lite svårt att komma upp på morgonen... Jag är så sällan ute över huvudtaget att jag tänkte att det kan vara värt en semesterdag.
Jag tänkte passa på och erbjuda en liten julklapp på lördag: alla som handlar för 300 kronor på lördag får en liten julklapp av mig....
Nä nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka vara med på julmiddagen imorgon.....

Inga kommentarer: