torsdag, maj 29, 2008

Varmt!


Så där lagom härligt varmt är det! Jag passar på och tar mig en paus emellanåt på baksidan. Fördelen med att jobba hemifrån. Kaninen trivs också med att vara ute. Annars började jag dagen med att träna på gymmet, som jag nu gör tre gånger i veckan. Ska dit imorgon också, men då ska mamma med. Det blir hennes premiär på ett gym.
Håller på med min nya webshop och det tar ju tid. Den nuvarande läggs ju ner den 2 juni så jag måste länka över den till en befintlig sida... inte det enklaste. Jag kommer nog att aktivera den nya butiken, även om man ännu inte kan göra beställningar. Detta för att jag ju har massa information jag vill att ni kunder ska komma åt, såsom butikens öppettider, kurser etc. Jag lär nog få be om hjälp med det tekniska att peka om domänen... (har ingen aning om hur det går till!).
Imorgon ska jag träffa en kompis som jag inte sett på urlänge. Ska bli kul. Det blir lätt så när någon flyttar och man befinner sig i olika delar av landet. Men det är bra med mobiler och internet. Gör det så otroligt mycket enklare att hålla kontakten.
Nästa vecka går sonen ut första ring på gymnasiet. Jösses vad tiden går fort. Dottern går ut sexan. Barnen växer ju så fort och blir stora (själv är man ju lika ung som alltid!!!). Hm!
Nä, nu är det lite städning som gäller här hemma. Har suttit och jobbat vid datorn hela dagen (fast några maskiner tvätt har jag hunnit med) och städningen har inte riktigt prioriterats här hemma. Det är inte riktigt en favoritsysselsättning...

Inga kommentarer: