onsdag, januari 17, 2007

Regn och blåst!

Sen säger de att det är en ny storm på väg in igen! Kommer inte ihåg när vi hade en sån konstig vinter sist! Det behövs lite snö så att det känns ljusare utomhus. Det blir så otroligt mörkt utan snön så här på vintern. Ska iväg och åka skidor om en vecka och jag har absolut ingen aning om var jag har mina skidkläder! Måste iväg till huset och kolla på vinden... Längtar hem till huset gör man ju också. Inte kul att bo "borta". Vill hem till vårt nu... men vi lär ju få vänta några månader till. Suck!

Kommer precis från butiken där jag hade kurs idag. Man blir alltid lika pigg av att pärla tillsammans med gelikar! Skulle vilja hinna med och pärla betydligt mer än vad jag gör idag. Sen är det Formex mässan nu i veckan och ska försöka hinna dit också. Alltid kul att se vad kollegor har på gång. Ska försöka få iväg en order senare den här månaden också. Har hittat en återförsäljare i Kina som har urverk, dvs att man kan göra sina egna armbandsklockor, snygga flerradiga med pärlor... Ser jag fram emot.

Nä, nu ska jag nog gå och lägga mig..... Natti, natti...

Inga kommentarer: