onsdag, januari 03, 2007

Underbara ungar!

Så var mina härliga ungar hemma! Så skönt att ha dem här igen. Även om det är skönt att ha haft så kallad egen tid så är det jättehärligt att ha deras sällskap och vara tillbaka i normala "gängor".

På lördag ska vi iväg till några kompisar och ha "Amerikaträff". Vi har ju bott i USA under några år, i soliga Kalifornien, och vi är några familjer som fortfarande håller kontakt (av svenskfamiljerna) och som träffas med jämna mellanrum. Så vi blir nog 3 Stockholmsfamiljer och en Linköpingsfamilj. Alltid lika kul att ses. Vi hade tjejträff varannan månad förut, men det rann ut i sanden. Då var vi tjejerna från ännu fler familjer som sågs och hade kul en kväll. Det är nog dags att dra igång det igen känner jag... Man bodde ändå tillsammans utomlands under många år och när man var där sågs man ju faktiskt riktigt ofta...

Har suttit och gjort om min hemsida och utseende på webshopen ikväll. Jag skulle väldigt gärna vilja ha feedback på hur det blev. Tyck till: ris som ros! Allt är välkommet eftersom jag ju bara vill att den ska bli bra.
Nä, nu är det mitt i natten... det blev lite länge på datorn ikväll, men när jag väl börjat att fila på hemsidan kunde jag ju inte gå och lägga mig och låta den vara halvomgjord bara. Det hade ju verkligen inte sett klokt ut! Godnatt och sov så gott.... maila gärna en kommentar om sidan.... :-) http://www.2stenar.se

Inga kommentarer: