söndag, januari 07, 2007

Städning...

... så var det söndag och börjar jobba imorgon... Städning har väl inte varit det som jag sysselsatt mig med nu under veckans semester så jag vet vad jag ska göra idag :) Dessutom ska jag försöka plocka ner så mycket jul som möjligt (utom julbelysning i fönstren för det är så mysigt!).
Har haft en helg som varit full av aktiviteter. I fredags var jag på Rockfest! En av mina vänner sjunger i rockkören i Huddinge och en gång om året har de konsert kombinerat med fest med liveband. Alltid lika kul! Vi träffades innan och åt lite och så. Sen igår hade vi en träff med flera av Amerikafamiljerna. Vi var 6 familjer med barn som träffades. Full rulle. Kul var det. En del som bor i Stockholm träffar man lite då och då men så var det några som jag inte träffat sen vi flyttat hem, så det var väldigt kul och trevligt. Vi träffades för lunch kl 12, men åkte faktiskt inte hem förrän efter kl 8 på kvällen! Jag var lite seg efter rockfesten, men eftersom jag inte är en stor partyprissa så var det inte så farligt!


Har suttit och kollat igenom lite nya produkter som jag har lust att ta in, fast jag måste nog hejda mig lite nu... Ekonomin blir ju inte bättre av att jag bara köper in och in...Nu gäller det att planera ordentligt inför alla mässor som kommer. Först den i Borlänge i februari och sen Syfestivalen i Sollentuna i mars. Så det blir mycket att stå i nu. De är dessutom bara med 2 veckors mellanrum! Men hoppas att mässan blir lika bra som i höstas. Dessutom var det så otroligt roligt! Sen kommer jag att var med på en del marknader i vår också. Det är också roligt. Fast det farliga med att vara med på marknader är att man själv springer runt och handlar på sig också! Det finns ju så mycket roliga och fina saker...
Nä nu måste jag nog göra mitt tråkgöra för dagen: städa! Suck! Fast jag kan nog belöna mig med en pärlstund efteråt... inte så dumt. Har gjort en del superläckra smycken (tycker jag i alla fall) av mina pärlemorhängen. Jag sätter in bild snart...
Kram på er alla

Inga kommentarer: