onsdag, januari 10, 2007

Trött...

efter två dagars konferensande. Vi har haft säljkonferens på jobbet och det var otroligt bra. Igår hade vi en föreläsare som var helt outstanding! Jag kan nog ärligt säga att han är den bästa jag hört överhuvud taget. Suverän på att ha med sig publiken hela tiden och han pratade i en och en halvtimme. Han återknöt hur man får ett framgångsrikt företag utifrån egna personliga erfarenheter som militär i USAs armé. Han tillhörde special forces. Väldigt bra föredrag.
Lite trött är man och det blir ju inte lika sent idag som igår... :-) Kul och trevligt att träffa säljarna och samtidigt höra om olika nyheter och satsningar som det här året innebär.

Sen undrar jag när vintern egentligen tänker komma? Det är ju helt otroligt att snön inte har kommit ännu och kylan också för den delen. Trist om det inte är någon snö på sportlovet. För barnen är det viktigt med ett aktivt lov och snön underlättar ju enormt! Fast nu läste jag precis på aftonbladet.se att snön är på väg! Men jag tror inte på det förrän jag ser det!
Nåväl, längtar hem till huset och hoppas att det går snabbare än vad de sa från början. Påsk sa det och just nu känns det som en hel evighet.
Vore jättekul om ni hade lust att skicka en rad till mig och ge lite feedback både på min blogg och på hemsidan. Jag har ju gjort om utseendet lite på hemsidan och det vore kul att höra vad ni tycker. Jag vill ju att det ska vara så bra som möjligt så både negativ och positiv respons är välkommet.

Inga kommentarer: