måndag, januari 01, 2007

Gott Nytt År!

Ett nytt år... 2007. Visst går tiden fort? Ser fram emot ett spännande nytt år.

Jag har en hel del nya tankar när det gäller businessen..... spännande.... :-)

Vad det smällde igår! Otroligt mycket smällare och raketer och det började ju tidigt igår kväll. Jösses vad folk slänger ut pengar på sånt! Verkligen bokstavligt bränna upp pengarna... fast vackert är det och uppskattat av oss andra!
Idag ska jag städa och plocka iordning i lägenheten. Jag har ju haft den för mig själv i en vecka nu när barnen varit hos sin pappa. Den domineras starkt av pärlor etc överallt just nu, så det är dags att matbordet återfår sin naturliga plats i hemmet (just nu min "pärlverkstad"). Nästa vecka är jag ledig och ska hitta på lite roliga saker med ungarna är det tänkt. Sen måste jag börja med årsavslut och bokföringsavslut för det gångna året. Inte min favoritsysselsättning direkt, men som tur är får jag hjälp av en kompis mamma som tycker att sånt är jättekul! Så det känns otroligt skönt.
Ha nu en härlig första dag på 2007 :-)

Inga kommentarer: