måndag, februari 19, 2007

Intensiva dagar

Förra veckan slutade med att jag var hemma med min sjuka dotter i två dagar. Hon hade över 40 graders feber och yrade. Riktigt otäckt faktiskt! Sen på helgen fick morfar ta över och då hade febern gått ner rejält, vilket var skönt! Jag och min mamma åkte ju iväg till Borlänge för Dala syfestival. Så det har varit två riktigt intensiva dagar. Det var första gången som festivalen ägde rum. Rolig marknad och många som blev väldigt glada över att se fina pärlor bland alla tyger och garner. Även många som aldrig tidigare gjort smycken som köpte för att prova på. Superkul! Ett stort tack till Gun som anordnade mässan helt suveränt och ett stort tack till alla supertrevliga besökare! För er som inte var där: Kom i höst, den är riktigt bra. Hann med en hel del intressant shopping för egen del också ;-) . Mässan i höst kommer att vara i början av september.

Idag är jag ledig från jobbet för att komma ikapp. Både med energin och med hemmet! Städa.... och sen även sortera pärlor.... Har en kurs imorgon kväll med några engelsktalande tjejer norr om stan. Har haft kurs med dom tidigare och det är jättetrevligt! Sen kommer det att vara "lugnt" fram tills syfestivalen i Sollentuna som är om två veckor. Den ska bli riktigt intressant, eftersom det var första gången för mig i höstas så blir det kul att se hur det kommer att gå i år. Alltid roligt att träffa så många "pärltokiga" gelikar under intensiva dagar.

Nä, nu väntar frukosten, har precis fått iväg barnen till skolan. Sen är det mycket som ska hinnas med idag... Hoppas vi ses på mässan om två veckor!

Inga kommentarer: