torsdag, februari 15, 2007

Stora barn

Idag fyller sonen i huset 16 år! Jösses vad tiden går fort. Hinner inte alls med... Han undrade lite smått varför vi envisas med att fortfarande komma och sjunga på morgonen, men jag tror nog att han tycker det är ganska mysigt. Skulle vara hemma idag och förbereda för avfärden mot Borlänge och Dala syfestival imorgon, men hemma blir jag fast med sjukt barn. Dottern har feber och ont i halsen. Hon kände sig dålig redan igår. Visst är det alltid så att när det sker något så är det liksom allt på en gång!
När det gäller husrenoveringen så börjar det röra på sig. Jag har valt vardagsrumsgolv och klinkern till köket. Så de ska faktiskt börja som idag eller imorgon! Härligt! Så om en tre veckor så får vi flytta hem igen! Yippieh! Ska bli så otroligt skönt. Det blir ju i samma veva som jag får min lokal så då flyttar alla pärlsakerna ut ur huset också. Skönt! Så det blir lite "reclaim my home" om 3 veckor, riktigt bokstavligt! Äntligen!

Inga kommentarer: