torsdag, februari 22, 2007

Ännu mera trött...

... min dotter skulle åka till Romme med skolan på aktivitetsdag idag. Jag skulle skjutsa henne så att hon var vid skolan halvsju på morgonen. Gissa vilken tid hon satte alarmet på??? Jo, kvart över fyra!!! Hon var livrädd för att komma försent och missa allt! Så idag har jag inte direkt varit superpigg! Har faktiskt sovit en timme nu efter jobbet.
Jag och min pappa var i nya butiken idag och tog lite mått så att jag kan planera hur det ska se ut. Jag ser verkligen fram emot det. Om en vecka så har jag nyckeln! Har första kursen i lokalen den 14 mars och den är fullbokad. Så vill ni gå kurs så finns det några platser kvar den 28:e... Jag har haft två kurser den här veckan. Jag tycker verkligen om att ha kurs. Jag får så mycket inspiration och idéer varje gång av deltagarna. Superkul!

I helgen ska jag göra iordning inför mässan den 2-4 mars. Mycket pärlor att plocka ordning på. Sen är det kul att planera utseendet på montern. Förhoppningsvis får vi också flytta hem snart så jag ska iväg och se vad jag kan göra i huset. Längtar verkligen hem. Ska bli så skönt! Nu ska jag gå och sova..... Godnatt, sweet dreams!

Inga kommentarer: