fredag, februari 02, 2007

Full fart...

... med det mesta just nu. Både på jobbet, som just nu känns riktigt kul och även med pärleriet. Nästa vecka har jag min första kurs på Studieförbundet vuxenskolan. Det ska bli roligt och spännande. Ska ha kurser både i Haninge, Huddinge och Nacka. Kurserna i Huddinge blev fullbokade på en gång så jag fick ge dem två nya datum. Kul! Det är en hel del kurser nu i vår och det känns superkul. Det är så roligt att få göra smycken ihop med likasinnade.

Sen har det hänt lite när det gäller butiken. Jag kommer antagligen att flytta från den nuvarande lokalen i nästa månad. Letar efter en större lokal som är såpass stor att man alltid kan ha workshops när butiken är öppen. Så håll ögonen öppna på hemsidan och på bloggen för utvecklingen på lokalfronten.

Var ju i Vemdalen med jobbet förra helgen och åkte skidor. Gissa om jag varit trött och haft träningsvärk den här veckan! Det var så otroligt skönt att komma iväg och vara ute i friska luften hela dagen och åka skidor.... men nästa gång jag åker iväg ska jag se till att ha tränat benmusklerna lite innan ;-))

Nu ska jag strax iväg och hämta dottern på cheerleading träningen...sen är det lite fredagsmys med ungarna framför tvn. Ha en härlig helg allihopa!

(Hittade en sån härlig bild på Zion, som vi var i när vi bodde i USA och åkte till Grand Canyon. Så häftigt att gå längst ner och se upp på bergen.)

Inga kommentarer: