onsdag, juli 04, 2007

Mer pärlor...

Har suttit i butiken i stort sett varje dag nu de senaste två veckorna. Snart är alla rocaille uppe på väggen i små fina rör. Har haft enormt stor hjälp av min kompis L också. Det tar mycket tid att få upp alla leveranser som kommer. Imorgon kommer jag att få mina 144 kg tjeckiska strängar!!! 11 lådor... Det blir lite att bita i. Men så otroligt spännande att få allt! Superkul! Så jag är inte helt ledsen om det regnar de närmaste dagarna, för då kan jag sitta inne i butiken med gott samvete och knyta strängar och hänga upp!
Vi förfirade min dotter lite igår eftersom mina föräldrar är borta när hon fyller år. Hon hade bland annat önskat sig ett playstation 2 (plus hund, häst etc... som alltid står på listan!). Men jösses vad mållös hon blev när hon öppnade paketet och det var en playstation 2 däri! Hon hade aldrig kunnat drömma om att hon verkligen skulle få ett. Så otroligt kul att se hennes förvånade min och sen hennes lyckliga leende resten av kvällen. Så det blev en tur till ICA Maxi sen innan de stängde för att köpa ett spel (hon hade pengar sparade). Hon köpte Eye Toy sport, så hon spelade sig svettig igår kväll! Kul spel måste jag säga och bra med ett tv-spel där ungarna håller igång.
Nä, nu ska jag se till att jag kommer iväg till butiken snart.
Pärla på!!!!
Kram


Mia

Inga kommentarer: