fredag, juli 27, 2007

En vecka kvar...

Så är det precis en vecka kvar tills vi lyfter mot Peking! Härligt! Ska bli så otroligt spännande. Kommer förhoppningsvis hem med en hel del nyheter till butiken också. Är supertrött nu efter en arbetsvecka. Vädret gör ju inte sitt till precis.
Imorgon har jag bestämt med mamma att vi ska ut i skogen och försöka hitta lite gula kantareller. Det sägs ju att det är svampår i år och att de redan börjat komma. Så det gäller att ge sig ut innan alla andra har gjort det! Smörstekta kantareller på hård macka...mmmm! Fast jag borde ju inte äta det just nu, med tanke på viktväktarna... men lite måste man ju få unna sig. Har gått ner 5 kilo nu på 5 veckor, så jag känner mig nöjd. Men det är ju några kvar som sagt...
Har hunnit göra en hel del modeller till kiten redan. Kommer även att göra lite enklare modeller för nybörjaren. Riktigt roligt faktiskt och har kommit på några riktigt snygga nya modeller... Lägger upp dem i webshopen sen i september när jag har fått ihop allt.
Fråga: Är det någon av er som varit i Peking och som skulle kunna ge mig lite tips? Både på shoppingställen, matställen, vad man absolut ska undvika etc? Emottagets tacksamt :-)

Pärliga kramar
Mia

Inga kommentarer: