onsdag, augusti 01, 2007

Sjön...


I söndags var jag på sjön med en arbetskollega. Företaget jag jobbar på sponsrar en tävling för hobiecats (katamaraner) och starten var i söndags. Vi fick följa med i fotograf-båten. Det var urhäftigt att se. Mycket vind och många som välte. Jösses vad de fick kämpa för att få båtarna på rätt köl igen. Det regnade, var sol, blåste om vartannat. Tyvärr innebar det nu att jag fått ont i halsen och inte alls mår bra... Bara två dagar kvar tills avresan. Ingen drömstart precis. Var i alla fall hos doktorn i morse och fick medicin som jag ska använda om jag inte blir bättre. Lite resfeber börjar jag allt få. Idag var jag och växlade in lite Yuan. Så otroligt svårt att veta hur mycket pengar man behöver. Visst kommer vi att handla en hel del, men å andra sidan är ju det mesta väldigt billigt jämfört mot här.
Nu ska jag nog gå och vila lite och försöka bli lite kurerad.....

Inga kommentarer: