måndag, augusti 20, 2007

Härligt med bröllop!


I lördags var jag ju på bröllop. Otroligt vackert och många känslor som svallade! Tur med vädret hade vi också, även om det var lite kallt. Vackert bröllop i kyrkan och sen en härlig fest med otroligt god mat i trädgården. Suveränt! Min Kina-mage fick dock lite problem sen när jag kom hem. Hade bara druckit 3 glas vin max, men tillsammans med fiskgryta och kladdkaka och tårta och kaka och sen den där sista grillkorven innan man åkte hem gjorde ju inte susen direkt... Magen fick ju sig lite småtörnar i Peking och tar väl någon vecka till innan den förstår att den är hemma igen ...

Imorgon är det tillbaka till jobbet igen och rutinerna. Barnen hade upprop i skolan idag. Dottern börjar i högstadiet och sonen på gymnasiet. Känns som om det händer mycket i familjen just nu.

Idag har Anneli från Rosa Kompaniet och jag suttit och planerat Kreativa Mässan. Idag har vi verkligen fått allt på plats. Det kommer att bli superbra! Det är något som ni inte får missa. Massor med roliga workshops och enormt mycket inspiration! Sen var vi ju förbi butiken såklart eftersom Anneli ju var tvungen att se mina senaste inköp från Tjeckien och Kina! Det finns mycket skojsigt där må jag säga! Nä, nu börjar klockan bli mycket och imorgon är det arla tidigt som gäller. Med tanke på att biltullarna införts igen och man måste åka Essingeleden så är det väl supertidigt som gäller... annars lär man väl sitta i två timmars bilkö innan man är framme på jobbet... Suck! Sweet dreams!

Inga kommentarer: