tisdag, augusti 14, 2007

Hemma igen...

Så var vi hemma igen efter en helt otrolig vistelse i Beijing! Vilken stad. Rekommenderas varmt. Fast det där med varmt... jo 35 gradig värme och en 80% luftfuktighet var väl inte världens behagligaste klimat direkt. Svetten rann hela tiden och man orkade inte riktigt så mycket som jag hade velat. Men jag är väldigt nöjd med resan. Har fått många bra och nya affärskontakter. Så ni kan räkna med att se sortimentet både förnyas och utökas hela tiden!
Snart är det nedräkning till Kreativa Mässan. Nu har vi fått upp hemsidan också: http://www.kreativamassan.se/ Gå in och kolla och markera i almanackan! Fast innan mässan ska jag faktiskt upp till Borlänge på Symässan där. Den är 7-9 september. Ska bli kul att komma tillbaka dit. Det var mycket folk i våras och det borde nog till och med bli fler nu. Man blir ju lite i pysseltagen när hösten vankas.

Nä nu ska jag gå och sova. Försöka komma i rätt dygnsrytm. Jo, på bilden ser ni mig och hur jag såg ut efter 2 timmars ständigt gående uppåt på Kinesiska Muren och i 35 gradig värme!!! Jösses, det var tufft! Hade träningsvärk i vaderna i flera dagar!

Inga kommentarer: