söndag, juli 22, 2007

Peking!

Ska åka till Peking i augusti! Ska bli så otroligt häftigt! Åker med min 16-årige son och jag ser verkligen fram emot det. Det är mycket vi ska hinna med på de 9 dagarna vi är där. Allt från sightseeing till shopping och god mat! Läser för fullt olika bloggar på nätet från människor som varit där. Många bra tips. Har även ordnat med min speditionsfirma att jag kan skicka hem de varor som jag köper in till butiken. Då kommer allt in ordentligt och på rätt sätt. Ska bli så otroligt kul. Vi ska även försöka hinna med att sy upp lite kläder. Fast det får vi nog börja med tror jag. Det är ju bra om man har tid för ändringar när man har varit och provat dem ;-)

Idag är det en helt underbart varm dag. Ska nog sätta mig ute i solen med pärlbrickan i knät. Satt uppe igår kväll och pärlade till ett i natt! Ni vet ju hur det är, när man väl kommer igång och sen har en massa designer i huvudet så är det otroligt svårt att sluta! Detta innebar ju att morgonen blev lite väl sen... Men, men det gör inget. Håller på och gör färdiga set som man kan köpa. Beskrivning och allt som behövs till. Det är ju en hel del mässor i september (inklusive Kreativa Mässan, missa inte den!), och det är många som tidigare inte hållt på som gärna vill prova. Då är det perfekt med små kit.
Nä, nu ska jag nog dra mig ut till solen. Men idag ska jag i alla fall vara ordentlig med solkrämen. Glömde totalt bort den sist och det blir ju inte så snyggt (typ grisrosa!) och ont gör det ju också!

Inga kommentarer: