måndag, september 10, 2007

Borlänge...

Hemma igen efter en lyckad mässa i Borlänge! Så otroligt roligt att se att det är så många som återvänder och handlar av mig på mässorna. Det betyder ju att de tycker att jag har ett bra sortiment och bra kvalitet! Det var många som kom som blev alldeles överväldigade över mitt sortiment (och ändå hade jag ju inte med mig allt) och jag har redan insett att jag bokat för liten monter till Syfestivalen i Sollentuna! Ringde faktiskt imorse till Fia på Syfestivalen och sa att till nästa år ska jag ha en större monter. Har inte riktigt insett hur mycket jag utökat mitt sortiment! Men både turer till Tjeckien och Kina har ju gjort sitt.... ;-)
Det är alltid lika roligt med mässor (men jösses vad trött jag var igår kväll!!!), och i Borlänge känns mässan väldigt familiär. Många av utställarna återkommer och man lär känna många trevliga människor. Idag är det upp-plock i butiken och diverse ärenden som står på agendan! För att inte tala om tvätthögen som låg och väntade i badrummet! Borta i 4 dagar och två tonåringar...... Hm! Fast de har ju haft sällskap av morfar som tagit hand om dem medan jag och mormor var på mässa.
Man blir alltid lika peppad och triggad när man varit på mässa. Har faktist sålt slut på vissa pärlor i sortimentet och ska även hinna med en beställning ner till Tjeckien idag... Lär väl slinka med lite nyheter också.....
Ha en underbar dag! (Bilden ovan visar när de sitter och gör de handgjorda glaspärlorna i Tjeckien)

Inga kommentarer: