torsdag, september 20, 2007

En vecka kvar...

till Kreativa Mässan! Nu börjar det mesta komma på plats. Imorgon ska jag till Park Inn och rita upp var utställarna ska ha sina montrar. Vi har planerat så länge så det känns konstigt att vi faktiskt är där snart. Ska bli så otroligt roligt! Jag hoppas verkligen att ni har möjlighet att komma. Många roliga workshops (vet inte hur det ska gå till men vill faktiskt själv gå på några hos mina kollegor!) och självklart mycket trevlig sällskap av alla andra kreativa självar som är där. Självklart är det många som kommer att ha speciella mässerbjudanden. Bland annat kommer ju Ulvalills som har japanska vackra papper och hon åker 50 mil för att kunna vara med på vår mässa! Så passa på och kom och njut av allt vackert och prova på lite nya saker. Bland annat kommer man att kunna göra en liten byrå som man dekorerar med japanskt papper. Superfin och väldigt praktisk att ha småsaker i, eller varför inte som ett smyckesskrin?

Kommer i alla fall ha butiken öppen nu på lördag och tänkte ha ett litet specialerbjudande till er som läser min blogg. Alla som handlar för minst 300 kronor på lördag får en entrébiljett till mässan (värdet är 80 kronor). Jag har öppet som vanligt mellan kl 10-14. Dessutom för er som inte varit i butiken på ett tag så har jag massor av nyheter. Bland annat en slags sammetstub som man sätter på memorywire i halsringsstorlek. Man gör urfina halsband. Kom till butiken så visar jag! Det är det nya som kommer att komma i butikerna sedan, det såg vi när vi var på Formex och det är ju kul att själv kunna göra det absolut senaste i smyckesväg!
Ha det gott vänner och pärla på!
Kram
Mia

Inga kommentarer: