måndag, september 03, 2007

Paketet...

har äntligen kommit! Det hade legat fast hos tullen, som tydligen skickat ut ett brev som jag inte fått... Suck! Men glad är jag att allt kom till rätta. Så det blir ännu mera kul i butiken sen ;-)
Igår var jag på Formex. Väldigt kul och intressant som vanligt. Jösses, man skulle ju kunna gå i flera dagar där o bara titta. Så mycket vackert!
Just nu är det fullt upp. Mycket att göra på jobbet och med butiken. På torsdag bär det iväg till Borlänge. Det är Dala syfestival i 3 dagar. Ska bli kul. Vi var ju där i vintras också, en trevlig och ganska stor mässa. Så bor ni i trakterna så rekommenderar jag den. Den är väl värt ett besök. Såg att det även kommer scrapbooking till alla syutställare. Kul!
Jag och dottern var och hälsade på våra gamla grannar idag. Det var trevligt och mysigt. Det känns konstigt att inte bo nära dem längre. Det var såna grannar som man umgicks med i stort sett varje dag.
Nä, nu när det dags att sova. Två dagar med full fart på jobbet och sen bär det iväg uppåt till Dalarna för pärlor i dagarna tre... ;-) (på bilden ovan ser ni Yashow marknad i Peking)

Inga kommentarer: