söndag, september 16, 2007

Sol!

Vilket underbart väder det är ute! Håller på med min storstädning här hemma, diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare i full gång... Kände att jag behövde en liten paus efter att precis ha storskurat duschen och fixat färdigt hallen. Storstädningen innebär även allt sånt där som jag inte riktigt hunnit med på sistone, som att äntligen fått upp krokarna i hallen och vissa tavlor som inte kommit upp efter vattenläckan. Så otroligt skönt att äntligen komma till skott. Inte så kul att göra men otroligt härligt när det är gjort! ;-) Jag misstänker att alla förstår precis känslan!
Fick precis ett telefonsamtal från en portugisisk kompis. Vi har inte setts på över 10 år! Hon är på en läkarkongress här i stan i några dagar och ville träffas. Vi hade tappat bort varandras kontaktuppgifter (blir lätt så när man flyttat några gånger mellan olika länder). Ska bli superkul! Blev enormt överraskad och glad!
Nä, nu gäller det att bli färdig med städningen så att jag kan gå ut och gå sen i det härliga vädret.
Städkramar från Mia ;-)

Inga kommentarer: