måndag, november 05, 2007

Efterdyningar


Idag har jag varit otroligt trött efter mässan. Har tagit det lugnt och vilat i stort sett hela dagen. Imorgon ska jag till butiken och plocka upp allt. Det är ju en hel del. Ska snart börja planera nästa Kina-resa. Ska bli enormt kul. Vi har en hel del nya projekt och produkter på gång. Snart är det mara på gång igen. Den 24 november - då blir det pärlande i 12 timmar på en gång! Ser fram emot det. Funderar även på att ha lite julpyssel i butiken. Finns ju fler saker man kan göra med pärlor än "bara" halsband. Som vackra ljusdekorationer etc. Det blir ju lite julpyssel när vi gör blomsterdekorationerna i julens tecken.

Idag kom i alla fall vinterdäcken på. I lördags kändes det ju lite jobbigt när man tittade ut på den snötäckta marken. Men som tur var smälte det bort innan jag åkte iväg till mässan. Fast kallt har det ju blivit nu. Hualigen! Fast då är det skönt att ta fram dunjackan. Varm och gosig. Vintern och kylan kan vara riktigt mysig, men bara om man har rätt kläder. Gillar inte alls att frysa! Kanske dags att montera ner dotterns studsmatta? Problemet är att jag inte orkar göra det själv då den är så hårt spänd, men vår väl be om lite assistans. Det brukar bli min bror som får hjälpa till med det. Nä, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Hade tänkt att få en hel del gjort imorgon eftersom det är en arbetsdag på onsdag igen.
Ha det gott... Jo förresten någon som har bra tips på vart man kan åka på långhelg med en tolvårig dotter?

Inga kommentarer: