torsdag, november 29, 2007

Smyckeskurs...

... alltid lika roligt. Kreativiteten sprudlade. Man får sådan energi själv när man har kurs. Det är en sån härligt kreativ och positiv stämning. Hade en lapp i brevlådan när jag kom hem att jag har ett paket från Kina på posten.... Spännande! Så imorgon bitti hämtar jag det innan jag åker till jobbet. Nyfiken som man är. Det är lite nya produkter så ska försöka få upp dem till på lördag då butiken är öppen.
Idag hann jag faktiskt iväg till Solna Centrum med en kollega på lunchen... och kors i taket. Hittade faktiskt några toppar. Snygga och till bra pris på Sisters! Behöver verkligen fylla på min garderob. Har ingen bra basgarderob just nu med kläder som sitter bra... (vad nu det kan bero på.... hmmm!). Kändes bra att för en gångs skull lägga lite pengar på sig själv. Förresten är det någon som har ett bra tips på hur man ska komma igång med träningen???


Inga kommentarer: