söndag, november 25, 2007

Pärlor....


Idag har jag och min mamma varit i butiken i stort sett hela dagen och gjort iordning. Har ju gjort om lite så att jag kan få upp alla de tjeckiska pärlorna som inte fått plats. Idag så lyckades vi i alla fall. Har fått upp ytterligare ungefär 100 olika pärlor! Inte illa! Ser så maffigt ut när de hänger på sina strängar. Har även en del nya sötvattenspärlor som också kom upp. Skönt att det äntligen blev gjort. Problemen blir ju sen när jag beställer ytterligare pärlor... ;-)) Men det blir ett senare problem...
Imorgon har vi blomsterkurs i buiken. Det är Siv, som är florist, som kommer och har kurs i blomsterdekoration med jultema. Ska bli jättekul. Så det blir att gå på kurs för min del också! Roligt som omväxling. Lägger upp en bild på min skapelse sedan...
På lördag är det pärlmara i butiken. Det finns fortfarande plats om du funderar på att hänga på. Passa på att få julklapparna gjorda till exempel.
Imorgon är en ny vecka och igår var det exakt en månad kvar till julafton... Dags att börja handla julklappar.... Suck!Alltid sent ute som vanligt...

Inga kommentarer: