lördag, november 03, 2007

Kommer precis...

... från en 40-års fest, nämligen brorsans! Han hade bland annat lagat en supergod fiskgryta, med hemgjord aioli... mums! Hade gärna stannat längre, men är ju mitt uppe i Syfestivalen, så är lite trött... Imorgon är det sista dagen och sen är jag ledig i två dagar från jobbet så att jag kan packa upp butiken igen i lugn och ro. Alltid lika roligt med mässor och i år så har jag workshops också. Superroligt! Så kul att få lära ut det man själv gillar och att träffa nya kunder.
Vilken förvåning imorse när det låg snö på marken när man vaknade! Meteorologerna som hade sagt att det skulle bli 15 grader i Stockholmsområdet i helgen och att man kunde packa fram grillen igen! Vilken nit! Lite trist. Men å andra sidan så är det ju november... Nä, nu är jag så trött så ögonen går nästan i kors... Ska ta och lägga mig nu och sova riktigt ordentligt... i alla fall tills halvåtta imorgon bitti då det är dags att gå upp igen!

Inga kommentarer: