måndag, januari 21, 2008

Måndag

Så var det måndag igen. Full fart på jobbet och skönt att vara tillbaka efter att ha varit sjuk i en vecka.

Fast vissst är vädret allt konstigare och konstigare. Igår fullt solsken och idag snöblandat regn som föll tungt och mycket... Men när jag kom hem så låg en lapp i brevlådan att min leverans från Kina hade kommit. Så full fart till posten. Vilken julafton! Äntligen har sammetstuberna kommit och i många snygga färger. Sen många olika metalldelar. Urhäftiga och snygga! Ska bli så kul att få upp dem i butiken.
Om en dryg vecka ska vi upp till Borlänge på mässan också. Tyvärr så finns det ingen snö där heller. Pratade med hotellet idag. Jag som hade längtat efter att få lite vinterkänsla där uppe. Mässan är ju tre dagar den här gången också. Från fredagen den 15:e februari till söndagen den 17:e. Har beställt en större monter den här gången så att jag kan ha med mig ännu mer roligheter! ;-) Fast jag får ju lite vinterkänsla om några dagar. Just nu är det nedräkning till Vemdalen... 128 cm snö där just nu. Härligt!

Inga kommentarer: