måndag, januari 14, 2008

Sjuk...

Har troligen åkt på någon influensa. Har legat i sängen i två dagar nu... Huvudet spränger , ont i halsen och jag är helt urlakad...

I lördags hade min dotter tre av sina cheerleading kompisar som sov över. Riktigt fnitter-tjejigt! Man kommer ju själv ihåg hur kul sånt var.

Snart är det dags för mässor igen... Den första ut är Borlänge i mitten av februari, tätt följt av Syfestivalen. Det är alltid roligt med mässor eftersom man träffar så enormt mycket trevliga kunder. Håller på och försöker fylla på webshopen med lite fler produkter också. Jag har inte alls hunnit med det och jag har ju endast en bråkdel i webshopen mot vad jag har i min vanliga butik. Så jag vill i alla fall öka produkterna i webshopen, även om det aldrig kan bli så mycket som i butiken. Har förresten en försändelse från Kina på väg... bland annat med kedjor och metalldelar. Sen får jag snart lite mer halvädelstenar också. Bara tre månader så åker jag själv dit...

Nä, nu måste jag vila...

Inga kommentarer: