söndag, januari 27, 2008

Snö!


128 cm snö och sol! Vi har haft 3 jättehärliga dagar i Vemdalen. Fast hela kroppen värker... Det hade inte skadat om jag hade tränat lite mer kontinuerligt innan. Men det var väldigt härlig åkning. På fredagen hade det precis snöat lite så att det var ett härligt puderlager. Det var väldigt mjuk snö och det har varit ca 5 minus varje dag. Helt perfekt!
I lördags spelade Petter på Högfjällshotellet och vi var ett stort gäng från jobbet som gick dit. Riktigt roligt, och bra är han ju. Fast vi kände oss rätt gamla bland alla ortsbor som också kommit dit (deras medelålder var nog gymnasieålder...). Så det var lite tonårsdisko-känsla över det lite grann... Men vi hängde med bra... händerna mot taket!!! ;-) Fast sen när Petter spelat klart (bra konsert och full fart!), så höll vi oss i pianobaren. Riktigt kul.
Nu sitter jag hemma i soffan och kroppen värker! Det ska bli skönt att få sova i min egen säng. Nu i veckan som kommer ska jag packa upp min senaste leverans från Kina. Jag fick lite kedjor, fast de riktigt stora kedjorna kommer nog inte förrän om två veckor. Men jag fick in många väldigt snygga metalldelar. Nä, nu är det dags att gå och lägga mig. Det är ju arbetsdag imorgon...

Inga kommentarer: