fredag, maj 18, 2007

IKEA

Idag ägnade jag dagen på IKEA... Mina föräldrar hämtade mig kl 9 på morgonen. Vi skulle inhandla garderober och åkte tidigt för att komma hem snabbt... 4 timmar senare kliver vi ur varuhuset! Det är ju så att när man är på IKEA så finns det ju så mycket annat att titta på förutom det man från början har tänkt sig att handla. Så det blev lite bra grejer till butiken också... På vägen tillbaka svängde vi in vid Stuvsta Handelsträdgård. Livsfarligt! Jag och mamma handlade lite härliga blommor till trädgården, medan pappa somnade i bilen medan han väntade. Vi var inte hemma förrän vid halvfem igen! Så det blev en heldag. Inte riktigt planerat. Jo, vi åkte förbi Markt i Heron City och jag köpte en GPS... Ville ha en till resan... Sen nu ikväll när jag öppnade kartongen så fanns ingen laddare med. Suck! Så imorgon efter att butiken är stängd måste jag åka dit och reklamera... Inte direkt vad jag känner att jag har tid med, men nödvändigt. Så otroligt typiskt. Inte tänkte jag på att öppna och kolla att allt var med. Det tar man ju för givet.
Fick en hel del härliga pärlor idag... ni som kommer till butiken får se dem imorgon. Superfina och annorlunda än de jag haft tidigare. Nu på söndag åker jag ju till Tjeckien och jag ser verkligen fram emot det. Ska bli så otroligt spännande. Jag har ju varit där många gånger förut, men har några nya leverantörer som jag ska träffa också. Så jag hoppas på många nya härliga pärlor.
Pärliga kramar...

Inga kommentarer: