torsdag, maj 31, 2007

Butiken

är öppen på lördag mellan kl 10 och 14 som vanligt. Handlar du för 300 kronor och säger att du läser min blogg så får du en present på lördag. Är superkul nu när jag fått in så otroligt många snygga lampwork från Tjeckien. De har en så otroligt vacker lyster. Om 3 veckor kommer leveransen på alla tjeckiska pärlsträngar. Jag räknade att det är 240 stycken olika sorter och färger... Måste köpa många fler spjut att hänga upp allt på och ordna plats i butiken. Dessutom får jag i nästa vecka sötvattenssträngar och cloisonnéer från Kina. Massa av nyheter på gång alltså. Kommer även snart få ca 50 stycken olika färger av tjeckisk rocaille som jag också beställde på plats i förra veckan.
Växterna jag planterade i rabatternai helgen har redan börjat trivas och tar sig riktigt bra. Har några till att få ner nu i helgen. Hoppas bara att det blir lite sol så är det mysigare att hålla på och gräva i trädgården. Så skönt att påta, ungefär som när man sitter och pärlar. Härlig avkoppling!
Kram
Mia

Inga kommentarer: