torsdag, maj 10, 2007

Pärlmarathon...

Så har jag bestämt mig för att ha ett pärlmarathon... När jag bodde i USA så hade vi det med scrapbooking och det är superkul! Att umgås och pyssla med det man gillar i många timmar i ett sträck. Dessutom lite tävlingar och utlottningar etc under marathonens gång. Jag brukade ha supertrevligt och man får så otroligt mycket inspiration av de andra. Så har ni möjlighet att komma så rekommenderar jag det starkt. Ge er själv en dag. Det kommer att vara den 16 juni i butiken, 12 timmar i sträck!
Håller på och bokar upp höstenför fullt nu med kurser och annat. Det är så otroligt roligt att hålla på med det här. Om en dryg vecka åker jag ner till Tjeckien för att träffa mina producenter. Ska bli otroligt spännande och se vad de har för nyheter att erbjuda. Fast jag måste köpa en GPS först. Kommer hyra bil och har så otroligt dåligt lokalsinne... Har ju åkt dit flera gånger förut, men aldrig helt själv! Så det känns lite bättre att ha en GPS med sig. Kommer dessutom ihåg att det var jättesvårt att hitta tillbaka till flygplatsen igen....
Nä nu är det sovdags...... Godnatt!

Inga kommentarer: