fredag, december 22, 2006

Imorgon...



... är det 10% i butiken för er som säger till mig att ni läser bloggen... lite holiday spirit!

Jag har börjat att plocka upp de nya pärlorna. Så himla fina. Sortimentet bara blir större och större... bara kul!

Köpte några julklappar idag, men min dotter är ju en spjuver! Köpte en innebandyklubba till henne... sen mötte jag henne i centrum och hon såg min påse (från GO) och att det stack upp något orange. Tror ni inte att hon gick till GO och kollade vad det kunde vara för något orange!!! Så hon ringde fnittrande och talade om att hon visste vad hon skulle få i julklapp! Suck!
Har faktiskt några kvar... men jag får väl hinna med dem imorgon efter stängningsdags..... och slåss i trängseln med alla andra antar jag :-) sen är det hem och göra iordning inför julfirandet. Jag brukar alltid koka knäck kvällen innan julafton. Då brukar julkänslan komma.

Inga kommentarer: