torsdag, december 14, 2006

Lilla julafton...

... kändes det som idag när jag kom tillbaka efter mitt väldigt produktiva möte med min pärl-kollega. Först köpte jag en del olika makramé-kit som jag kommer att sälja i affären och sen när jag kom dit så hade mitt Beadalon paket kommit!!! Så otroligt kul och spännande. Så idag har jag packat upp och prismärkt. Jag hann inte få upp allt faktiskt, men en hel del. Behöver verkligen uppdatera hemsidan nu. En massa otroligt roliga grejer och många bra verktyg, nålar, trådar, pärlmattor, förvaringslådor etc etc... Superkul! Så bor ni i närheten så är ni välkomna in i butiken och se er omkring bland nyheterna... och imorgon skickas mina rocailles från Tjeckien... Sen har jag ju vanliga tjeckiska pärlor som också borde vara på G... Så kul....
Är helt slut nu, klockan är över elva och det är tidig morgon imorgon.... vore ju inte dumt om man hann iväg innan trafiken blir alldeles för tjyvtjock..... Suck!
Sov gott....

Inga kommentarer: