torsdag, december 21, 2006

Mer läckra pärlor...

... fick jag till butiken idag! Så himla kul varje gång. En del är ju bara helt otroligt läckra och vackra. Andra är baspärlor, som också behövs för att framhäva de speciella pärlorna. Har börjat packa upp lite,men det kommer att ta tid. Det är runt 100 nya pärlor! Sen fick jag även rocaille pärlorna, både matta och med lyster. Snygga!

Så nu måste jag fundera på hur jag får till mer plats så att jag får rum med allt..... Inte det lättaste... :-) Men ett angenämt dilemma. Laddar batterierna till kameran ikväll och imorgon ska jag fota så många nya pärlor jag hinner. Sen lägger jag in dem i webshopen efter hand.

Igår hade vi julfest på jobbet. Superkul fest! Det var trerätters middag (festen hölls på kontoret som de fixat till fint) och sen hade de hyrt in ett urbra band och dj. Världens drag. Själv gick jag hem kl 1 och då var det fortfarande full fart! Dansade nästan hela kvällen till många gamla dängor! En hel del rock och Ebba Grön blandat med lite hederlig schlager! Suveränt kul i alla fall.

Snön är ju borta redan och som det ser ut blir det ett par plusgrader på julafton så tyvärr ingen vit jul! Men man får göra det bästa av situationen, eller hur? Ska nog åka över till huset imorgon och speciellt till garaget och ta med mig lite julprydnader. Vi har lite stjärnor och lyktor, men nu har vi ju en julgran att pynta och något sånt tog jag inte med i evakuerings-flytten. En fin julgran gör så mycket för julkänslan.

Inga kommentarer: